Supportavtal för PHP

En av fördelarna med att köpa våra supportavtal är att du alltid är garanterad svar inom kort tid samt har en kontaktperson hos oss att ringa eller maila.

  • Timmar som ingår
  • Timpris
  • Svarstid
  • E-postsupport
  • Telefonsupport
  • Pris / mån
Lite
Lagom Populärast!
Stor
XXL

Samtliga priser anges exkl. moms.

Timmar som ingår

Varje supportavtal har ett antal timmar som ingår i tjänsten - dessa timmar räknas månadsvis.

Timpris för PHP-utveckling

Timpriset är det pris ni betalar per timme för de överskjutande timmar ni utnyttjar. Vi hjälper er med allt från att hitta och skräddarsy färdiga teman till att bygga helt nya plugins eller funktioner för er PHP-drivna site.

Uppdateringar

Vi ser till att din PHP-site tillsammans med de plugin vi installerat på den är uppdaterade.

Telefonsupport

Telefonsupporten är tillgänglig de tider som är angivna i det SLA som tillhör ert konto (se "Garanterad svarstid").

Kontakta oss

Garanterad svarstid

För att kunna ge dig som kund så bra support som möjligt har vi tre olika nivåer av garanterad svarstid / SLA (Service Level Agreement). Svarstiden är den längsta tid som det tar innan vi påbörjar ett ärende, notera att det är en garanterad maxtid och att ärenden oftast påbörjas snabbare.

SLA C - Garanterad svarstid

Mån-Fre: 08.00-18.00 - 48h

SLA B - Garanterad svarstid

Mån-Fre: 08.00-18.00 - 24h
Lör-Sön: 10.00-15.00 - 24h

SLA A - Garanterad svarstid

Mån-Fre: 08.00-21.00 - 2h
Lör-Sön: 10.00-15.00 - 2h

Kontakta oss